خرید پستی پرینتر حرارتی het | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
پرینتر حرارتی het
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 950,000  تومان
خرید پستی

پرینتر حرارتی het

چاپگر همه کاره و چند منظوره: پشتیبانی از متن، تصاویر، چاپ، کدهای QR، برچسب‌ها، عکس‌ها، یادداشت‌ها، فهرست‌ها، سؤالات اشتباه، تشخیص متن OCR، بنرها، چاپ فایل و صفحه وب و غیره به سرعت تصاویر را به متن قابل ویرایش تبدیل می‌کند.  .  یک جایگزین عالی برای کپی سنتی با دست، به بهبود کارایی والدینی که از کودکان و دانش آموزان خود در مشکلات یادگیری حمایت می کنند، کمک می کند.

 اتصال بی‌سیم: از اتصال بی‌سیم BT با اپلیکیشن گوشی هوشمند (iprint)، سازگار با اندروید و iOS.  شما می توانید در هر زمان و هر مکان چاپ کنید.  اتصال USB نیز پشتیبانی می شود و با ویندوز و مک سازگار است. چاپ بدون جوهر: فناوری چاپ حرارتی پیشرفته، بدون کارتریج جوهر، راحت و صرفه جویی در هزینه.  سر چاپ وارداتی، اثر چاپ خوب و عمر طولانی.

  سرگرم کننده و کاربردی جمع آوری کنید.  بدنه کوچک و سبک وزن را می توان در جیب یا کیف خود قرار داد و به راحتی می توان آن را در هر مکانی برد.مینی چاپگر جیبی: ظاهری ساده، با الگوی خرگوش بامزه، کوچکتر از تلفن همراه است، می توان آن را در جیب یا جیب خود قرار داد و به راحتی می توان آن را در هر جایی برد.  مناسب برای مطالعه، اداره، منزل و مسافرت.  بهترین هدیه برای دانش آموزان، کارکنان اداری، عاشقان، دوستان، خانواده.

قیمت این محصول950000 تومان



قیمت : 950,000  تومان
خرید پستی