خرید پستی ماساژور تسکین دهنده عضلات SAIAQ | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
ماساژور تسکین دهنده عضلات SAIAQ
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

 

تعداد بسیار زیادی از افراد روزانه از درد عضلات رنج می برند. این درد های عضلانی میتواند ناشی از بی تحرکی یا ورزش های سنگین باشد که تنها راه خلاص شدن از این دردها استفاده از ماساژور های اصولی و کاربردی می باشد.

ماساژور تسکین دهنده عضلات  که به تخلیه مایع لنفاوی، گردش خون خوب و تقویت عضلات شکم شما کمک می کند، که به ویژه برای تسکین درد نیز  بسیار مفید است.


تکنیک های ماساژ --- دستگاه های پد ماساژ تخلیه لنفاوی دارای 4 تکنیک ماساژ برای رفع نیازهای مختلف و ارائه یک ماساژ راحت هستند.
شارژ USB --- این پد ماساژ تخلیه لنفاوی از شارژ USB پشتیبانی می کند و می تواند به مدت 8 ساعت پس از 0.5 ساعت شارژ به طور مداوم مورد استفاده قرار گیرد. شارژ USB می تواند منبع تغذیه پایدارتری با طول عمر بیشتر ارائه دهد.
اندازه قابل حمل --- سر بالش ماساژور لنفاوی اسلیم تک EMS قطر 7.3 سانتی متر و ضخامت 1.8 سانتی متر دارد.
کاربرد گسترده --- روی گردن/کمر/کمر/ران/پا و سایر قسمت ها استفاده شود.تکنیک های ماساژ: طب فشاری، ورز دادن، ضربه زدن، ماساژ. می تواند عضلات موضعی را شل کند، گردش خون و تخلیه لنفاوی را تسریع کند و آرامش بیشتری را به بدن برساند.

 

قیمت این محصول130000تومان



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی