خرید پستی برس شستشوی سر Vintage | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
برس شستشوی سر Vintage
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

برس شستشوی سر Vintage 

برس شامپو - عملکرد دستی. ضد آب، بدون نیاز به باتری. ایده آل برای مدل های مختلف مو از ضخیم تا نازک، و بدون توجه به مرطوب یا خشک. محصولات مو برای مردان، زنان و حیوانات خانگی برای هر نوع پوست سر و مو نیز کاربرد دارد.
برس شامپوی سیلیسکراب - برس ماساژ مراقبت از پوست سر مرطوب و خشک برای تسکین شوره سر، درمان لایه بردار، شستشوی شامپو و رشد مو، شانه های ناهموار طراحی شده برای پوست سر، طراحی ارگونومیک، راحتی را برای دستان شما به ارمغان می آورد. برس شامپو با دسته ای عالی و راحت برای دست شما


برس حمام مو - شانه سیلیکونی نرم پوست سر شما را زیر دوش ماساژ می دهد تا خارش را کاهش داده و گردش خون را بهبود بخشد. لایه برداری و تمیز کردن پوست سر، کمک به رشد مو، تا حدودی می تواند ریزش مو را کاهش دهد. دوش گرفتن با این برس شامپوی نرم باعث تمیزی مو و پوست سر شما می شود.
ماساژور پوست سر - ماساژور پوست سر با موهای سیلیکونی نرم و ضخیم جریان خون را در پوست سر و غدد چربی تحریک می کند. ماهیچه های پوست سر را شل کرده و استرس را کاهش می دهد. نیازی نیست نگران ناخن های بلند یا پوست سر حساس خود باشید.

قیمت این محصول80000تومان



قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی