خرید پستی کیف نگهدارنده لباس Box Bag | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
کیف نگهدارنده لباس Box Bag
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

کیف نگهدارنده لباس Box Bag

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که در مسافرت ها و جابجایی ها ، لباس ها و لوازم مهم خود را گم کرده باشید برای رفع این مشکل بهتره از یک باکس نگهدارنده استفاده کنید تا انواع لباس ها و وسایل مهم خود را در آن به شیوه منظم و بدون به هم ریختگی و چروک شدن نگهداری کنید. 

کیف نگهدارنده لباس BOX BAG به شیوه ای طراحی شده است که میتواند تعداد زیادی از لباس ها ، حوله ، اسباب بازی ، شال و روسری ، لوازم کودک و ... را درخود به صورت مرتب و شیک جای دهد. همچنین میتوانید از این باکس برای نگهداری لباس های زمستانی در تابستان و لباس های تابستانی در زمستان استفاده کنید و به کمد ها و کشوی اتاق خود ، سر و سامان دهید. بخش شفافی در جلوی این کیف تعبیه شده است که محتوای درون آن را نشان میدهد و به راحتی میتوانید وسایل و لوازم خود را در آن پیداکنید. جنس بسیار محکم و باکیفیت و دسته های بسیار مقاوم ، حمل و جابجایی آن را بسیار اسان کرده است. ابعاد این کیف 30 * 36 * 32 سانتی متر و جنس بدنه پارچه ای باکیفیت و قابل شستشو دارد.

قیمت این محصول65000تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی