خرید پستی نگهدارنده موبایل آینه ای Rotating | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
نگهدارنده موبایل آینه ای Rotating
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

نگهدارنده موبایل آینه ای Rotating

برای همه شما قطعا این مشکل پیش آمده است که در ماشین و حین رانندگی نیاز داشته باشید که با موبایل کار کنید. در صورتی که نگهداری موبایلتان را به وسیله درستی نسپرید و جایگاه  مناسبی برای آن تعبیه نکنید خطراتی چون حواس پرتی ، افتادن موبایل و شکسته شدن آن را به همراه دارد.

نگهدارنده موبایل آینه ای با طراحی مهندسی شده و اصولی که دارد با زاویه چرخش 360 درجه ، این قابلیت را به شما میدهد تا بتوانید در هر زاویه و هر حالتی موبایل خود را تنظیم کنید و استفاده کنید. جنس ABS باکیفیت و مقاوم و انعطاف پذیر در جهت های مختلف. با قابلیت نصب در هر جایی که بخواهید ؛ به طور مثال در : آینه ، داشبورد ، میله تخت ، صندلی ماشین و میتوانید آن را به آسانی و در کوتاه ترین زمان نصب کنید و لذت ببرید. همچنین میتوانید این نگهدارنده را در حالت و زاویه مورد نظرتان قفل نمایید تا تغییرنکند. ظاهر بسیار شیک و کاربردی. مناسب برای تماشای فیلم در مسافرت ها و در منزل ، کار باگوشی حین رانندگی ، آشپزی و مطالعه .

قیمت این محصول130000تومان



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی