خرید پستی دیوار پوش فومی طرح آجر antique | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
دیوار پوش فومی طرح آجر antique
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

دیوار پوش فومی طرح آجر antique

دیوار پوش ها نقش بسیار موثر و کاربردی در دکور و بهینه سازی فضای خانه ، محیط کار ، مغازه ، اداره و ... ایجاد می کند. به ویژه دیوار پوش های فومی که تصاویرش را مشاهده می کنید. این نوع دیوار پوش طراحی بسیار کاربردی و خلاقانه ای دارد که وجود آن درهر محیطی بسیار سودمند است. علاوه بر زیبا سازی محیط ، باعث حفاظت از دیوار میشود.

این دیوار پوش دارای طرح آجر آنتیک می باشد و بسیار طبیعی طراحی شده و از دور تفاوتی با سنگ واقعی ندارد. دیوار پوش فومی دارای چسب قوی و استانداردی در قسمت پشتی خود می باشد و به آسانی به انواع دیوار متصل خواهد شد و نصب بی دردسری خواهد داشت. در سریع ترین زمان ، منحصر به فرد ترین دکور را رقم بزنید. از ویژگی های مثبت و مفید دیگر این دیوارپوش شامل : قابلیت شستشو با انوا مواد شویند ، داشتن لایه محافظ پلی اتان و ضد ضربه ، مقاوم در برابر  حرارت ( بنابراین قابلیت نصب پشت بخاری و گاز را دارد) ، نرم و مناسب برای حفاظت از کودکان دربرابر ضربه دیوار ، عایق صوتی و...  می باشد. طراحی زیبا و محبوب و بهترین انتخاب برای هرمحیطی. وزن سبک و جسب باکیفیت. ابعاد این محصول 70x77 سانتی مترمی باشد. این دیوار پوش به راحتی تمیز می شود و هیچ گونه گرد و غباری را به خود جذب نمی کند و قابلیت برش دارد و دربرابر سایش و نورخ خورشید مقاوم می باشد. انتخابی استاندارد و مناسب برای پوشش دیوار های مهدکودک ، محل بازی کودکان ، ورزشگاه ها و... می باشد و انعطاف پذیری بالایی دارد.

قیمت این محصول130000تومان



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی