خرید پستی جاقاشقی فلزی vira | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
جاقاشقی فلزی vira
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 90,000  تومان
خرید پستی

جاقاشقی فلزی vira

برای نظم دهی به انواع قاشق ، چنگال و کف گیر ، ملاقه ، همزن و... نیار به یک استند مناسب شیک و باکیفیت می باشد. با کمک جایگاه مناسب ، شما میتوانید تعداد زیادی از وسایل خود را با استفاده بهینه از محیط نظم دهید و مرتب نگهداری کنید. یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین استند ، جاقاشقی فلزی می باشد.

شما میتوانید انواع وسایل آشپزخانه مورد نیاز خود را از قبیل فاشق ، چنگال ؛ همزن و.... را در این استند قرار دهید و به خوبی نگهداری کنید. این جا قاشقی جلوه زیبایی را سر میز غذا و سفره حین سرو وعده های غذایی؛ ایجاد می کند. روکش ضد زنگ دارد و در برابر ضربه و وسایل زیاد بسیار مقاوم و کاربردی می باشد. طراحی شیار دار جذاب در اطراف آن و طراحی توری در کف جاقاشقی علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا ، باعث می شود قاشق چنگالی که پس از شسشتن در این استند قرار بگیرند به سرعت خشک شوند و هوا در میان آنها عبور کند و آب در قسمت پایین آن جمع نشود. رنگ ثابت و نوع رنگ آن کوره می باشد. ضد زنگ است و به خوبی ظاهر آن حفظ می شود. دارای قطر 11 سانتی متر و ارتفاع 15 سانتی متر می باشد. رنگ مشکی مات این محصول به تمام دکور های آشپزخانه جلوه زیبایی میدهد.

قیمت این محصول90000تومان

 



قیمت : 90,000  تومان
خرید پستی