خرید پستی بطری شیشه ای tiam | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
بطری شیشه ای tiam
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

بطری شیشه ای tiam

بطری های شیشه ای امروزه بسیار پرکاربرد و بهترین انتخاب برای نگهداری انواع نوشیدنی ها و روغن های گیاهی می باشند. زیرا بطری های شیشه ای نسبت به بطری های پلاستیکی ، بهداشتی تر هستند و زمان ماندگاری مایعات را افزایش می دهد. شما می توانید با تهیه بطری های شیشه ای علاوه بر نگهداری بهتر و استاندارد ، میتوانید جلوه زیبا و دکور منحصر به فردی را به فضای آشپزخانه و دکور میز و سفره غذا دهید.

بطری شیشه ای تیام با طراحی بلوری ، قابل شستشو می باشد و بهترین انتخاب برای نگهداری از انواع نوشیدنی ، عرقیجات گیاهی ، روغن های زیتون و انواع روغن های دیگر ، شربت ها و... می باشد ابعاد این بطری شامل ارتفاع 24 سانتی متر ، قطر 10 سانتی متر و دهانه 4 سانتی متر می باشد. طراحی بسیار شیک و خاص ، با حفظ تازگی و طعم های انواع نوشیدنی ها .

قیمت این محصول 95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی