خرید پستی ماگ هیتر دار سرامیکی برقی lucky | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
ماگ هیتر دار سرامیکی برقی lucky
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

 ماگ هیتر دار سرامیکی برقی lucky

برای گرم میل کردن انواع نوشیدنی ها ، دیگر نیاز عجله کنید . زمان هایی که درگیر کار هستید و نمیخواهید نوشیدنی زود سرد شود و طعم و تازگی خود را از دست بدهد و همچنین فرصت صبر کردن برای رسیدن به دمای تعادل را ندارید. بهترین راه برای شما استفاده از ماگ های هیتر دار می باشد. ممکن است برای خود چای ، دمنوش یا قهوه بریزید اما قبل از میل کردن ، درگیر تماس تلفنی یا انجام کارهای عقب مانده شوید؛ در این صورت نوشیدنی شما سرد می شود و برای حاضر کردن مجدد آن باید زمان زیادی بگذارید.

با این ماگ میتوانید همزمان کارهای خود را انجام دهید و در همین حین آرام و با خیال راحت نوشیدنی خود را گرم و تازه میل کنید. ممکن است شما تمایل داشته باشید مقدار زیادی نوشیدنی را در زمان طولانی و حین انجام فعالیت های دیگر میل کنید ؛ در این صورت ماگ هیتردار به خوبی به شما کمک می کند. ماگ lucky دارای حجم 400 میلی لیتر  می باشد. ابعاد بخش هیتر دار آن 16x15 سانتی متر و ابعاد ماگ ارتفاع 9.5 و عرض 9 سانتی متر است. این محصول در رنگ های بسیار خاص و شیک سبز ، صورتی کمرنگ و سفید تولید و عرضه شده است. این هیتر برقی دارای ولتاژ 220 ولت ، توان 16 وات می باشد.

این محصول دارای بسته بندی بسیار شیک و مناسب برای هدیه به عزیزانتان طراحی شده است. ماگ و متعلقات آن شامل قاشق و درب ، در جعبه ای به صورت منظم قرار داده شده است و  درون یک ساک دستی عرضه می شود. همچنین شما میتوانید از هیتر این محصول برای گرم نگهداشتن انواع دیگری از مواد غذایی استفاده کنید. قابلیت قرار گیری و گرم کردن قوطی آلومینیومی ، پاکت شیر ، لیوان شیشه ای ، لیوان استیل ، شیشه شیر ، لیوان های سرامیکی و انواعی از مواد غذایی  را دارد. طراحی ارگونومیک کف ماگ ، به گونه ای است که حرارت را پخش می کند و باعث می شود حرارت به تمام بخش های ماگ برسد . دمای حداکثر این هیتر 55 درجه سانتی گراد می باشد. درپوش این ماگ مانع از ورود هرگونه گرد و غبار و آلودگی به درون نوشیدنی خواهد شد و جایگاهی برای قرار گیری قاشق نیز دارد.

قیمت این محصول350000 تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی