خرید پستی قفسه آشپزخانه چند کاره warm | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
قفسه آشپزخانه چند کاره warm
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی

قفسه آشپزخانه چند کاره warm

برای پخت و پز انواع غذها در فر ، روی حرارت گاز ، باربیکیو ، مایکروفر و... نیاز به یک پایه و قالب می باشد تا جرارت بهتر به تمام قسمت های مواد غذایی منقل شود. امروز میخواهیم قفسه ای را به شما معرفی کنیم که کار پخت و پز انواع مواد غذایی را برای شما فراهم می کند. با ساختاری خلاقانه ، کاربردی و بسیار مقاوم می باشد.

با کمک این قفسه می توانید انواع غذاهایی مانند ، ماهی گزیل شده ، تخم مرغ آب پز ، پخت نان و پیتزا و انواع شیرینی ها و پیراشکی های مختلف بپزید و لذت ببرید. این قفسه ، قطری حدود 18 الی 20 سانتی متر دارد و برای تمامی ظرف ها یا فرها مناسب می باشد. همچنین شما میتوانید از این استند برای سرو غذا استفاده کنیدو زیبایی و ظاهری دلنشین به سفره غذا دهید. جنس ان استیل ضد زنگ است و در برابر جرارت ، آب و ضربه ؛ مقاومت بالایی دارد.

از این وسیله برای گرم کردن غذاهای مختلف نیز میتوانید استفاده کنید. اگر مایکروفر ندارید ؛ با کمک این استند مواد غذایی مورد نیاز را گرم کنید و لذت ببرید. کافیست مواد غذایی را روی این قفسه قرار دهید و در قابلمه دارای آب جوش قرار دهید. آب جوش با تبخیر شدن ، حرارت را به این قفسه انعکاس می دهد و باعث گرم شدن مواد غذایی روی این قفسه خواهد شد. قابل استفاده در زود پز برقی ، قراردادن تابه و قابلمه داغ روی این قفسه به صورت پایه ، قراردادن سبد بخار سبزیجات و قراردادن قالب کیک روی آن در فر یا هنگام بیرون آوردن از فر می باشد. عایق حرارت است و باعث رسیدن حرارت بهتر به غذای در حال پخت می شود. این محصول دارای طراحی زیبا و جایگاه مناسب قرار گیری 7 عدد تخم مرغ است.

قیمت این محصول55000تومان



قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی