خرید پستی ظرف طرح میوه یک عدد fru | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
ظرف طرح میوه یک عدد fru
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

ظرف طرح میوه یک عدد fru

استفاده از ظروف خاص و جذاب در پذیرایی یک امر بسیار مهم است که در دکوراسیون منزل ، احترام در پذیرایی ، افزایش میل و اشتها و شادمانی نقش دارد. با ظروفی مینمیال و جذاب میتوانید تمامی موارد گفته شده را رعایت کنید و سفره و میزی بی نظیر برای خودتان و مهمانان بچینید. امروز میخواهم ظرف هایی با طرح میوه را به شما معرفی کنم.

ظرف میوه ای از جنس پلاستیک مرغوب و بهداشتی تهیه شده است و بسیار مقاوم و نشکن می باشد. میتوانید با این ظروف ، انواع تنقلات و خوراکی ها را سرو کنید. خوراکی هایی مانند انواع میوه ، فینگر فود ها ، آجیل ، شیرینی ، شکلات و پاستیل و... با این ظروف جذاب و منحصر به فرد سرو کنید. این ظروف حتی برای سرو غذا برای کودکان نیز مناسب می باشند زیرا با طرح های میوه ای جذاب ، باعث افزایش اشتهای کودک به میل کردن غذا می شود. طول این ظروف حدود 22 سانتی متر می باشد و وزن سبک و مناسبی دارند. این ظروف در طرح های موز ، پرتقال ، توت فرنگی و هویچ ساخته شده اند و شامل رنگهای بسیار شیک و متنوعی مانند نارنجی ، سبز ، صورتی کمرنگ و پررنگ می باشند و برای تمامی خانه ها با تم های مختلف مناسب هستند.

در انتهای ادرس مدل ظرف مشخص کنید

قیمت یک عدد از این محصول40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی