خرید پستی شات پیلت چوبی گرد pilet | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
شات پیلت چوبی گرد pilet
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی

شات پیلت چوبی گرد pilet

برای همه افراد نحوه پذیرایی از مهمان بسیار مهم است . همچنین در زمان های جشن و شادی ، پذیرایی ها و نحوه سرو غذا برای مهمانان بسیار مهم و در اولویت است. برای اینکه بتوانید مهمانداری عالی و پذیرایی بسیار شیک و جذابی داشته باشید؛ بهترین راه استفاده از ظروف ویژه پذیرایی می باشد. یکی از پرطرفدارترین ظروف ، شات پیلیت یا همان سینی چوبی مزه می باشد.

سینی چوبی مزه ، دارای ۶ جایگاه برای قرارگیری لیوان نوشیدنی می باشد. قطر این سینی ۳۷ سانتی متر است . جایگاه های زیادی برای قرار گیری مزه و انواع غذا و فینگر فود ها می باشد. با کمک این سینی میتوانید مقادیر زیادی از غذاها و نوشیدنی هارا قرار دهید و به زیبایی و شیوه منحصر به فردی آن را سرو کنید. جنس این سینی از چوب بسیار مرغوب می باشد و به راحتی پس از استفاده میتوانید شستشو دهید. سینی همه کاره قابل سرو انواع تنقلات در مهمانی ها و مجالس می باشد.

قیمت این محصول130000تومان



قیمت : 130,000  تومان
خرید پستی