خرید پستی باکس لباس بزرگ | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
باکس لباس بزرگ
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی

باکس لباس بزرگ

 حمل لباس ها و قرار دادن آنها در کمد به گونه ای که کمترین فضا را اشغال کند همیشه از نیاز های مهم اکثر افراد است . باکس لباس طراحی شده است تا بهترین گزینه برای این زمان ها باشد. باکس لباس نظم و ترتیب خاصی به لباس ها درون کمد و کشو می دهد. حتی اگر به کمد و کشو  دسترسی ندارید این باکس به تنهایی بهترین جایگاه برای لباس ها و لوازم شما می باشد.

جعبه لباس جامبو با جنس پارچه ای با دوام و قابل شستشو، دارای بند های محکم و زیپ با کیفیتی می باشد که ظرفیت زیادی برای قراردادن وسایلتان دارد. وزن این محصول حدود 360 گرم است .دسته محکم آن باعث شده است به هیچ عنوان موقع حمل و نقل دچار آسیب نشود. با کمک این باکس می توانید لباس ها و لوازمتان را به راحتی حین رفتن به خوابگاه ، مسافرت ، خرید و... جای دهید و حمل کنید. جایگاه مناسبی برای ذخیره و محافظت از لوازمی مانند ملافه ، لباس ، پتو ، پارچه و سایر موارد  در فصولی که کاربردی ندارند. می توانید چندین عدد از این باکس را روی هم بچینید و استفاده بهینه ای از فضا داشته باشید.

طرح جمع شونده در صورت استفاده نشدن زیر تخت یا دراورها تا می شود از کمد لباس منظم و مرتب خود نهایت استفاده را ببرید. چه لباس تابستانی ، پتو زمستانی ، روتختی ، روبالشتی ها،ملحفه ها ،پارچه اتاق مهمان یا کیف های طراح مورد علاقه خود را بسته بندی کنید و با استفاده از آن فضای بسیار زیادی را در کمد خود ایجاد کنید. این سازمان دهنده ها برای کمد ، اتاق خواب ، اتاق لباسشویی یا اتاق زیر شیروانی،اتاق مهمان مناسب هستند. بعد از پر شدن ،آنها به راحتی در فضای جمع و جور قرار می گیرند یا در حالت صاف زیر تخت یا در کشوها سر می خورند. این محصول با طراحی خاص خود و اشغال کردن فضاهای بلا استفاده،فضای بسیاری را برای اتاق خالی نگه داشته که خود باعث رفع مشکل کمبود جا خواهد شد.

 

قیمت این محصول55000تومان



قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی