خرید پستی دستگاه ضد عفونی کننده کارت کلین | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
دستگاه ضد عفونی کننده کارت کلین
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 85,000  تومان
خرید پستی

دستگاه ضد عفونی کننده کارت کلین

ضد عفونی کننده کارت

بعد از شیوع ویروس کرونا ، ضد عفونی کردن سطوح مختلف به یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شده است. حال در این میان ضد عفونی کردن کارت های مختلف از جمله کارت های ویزیت و مهم تر از آن کارت های بانکی ، همواره با دردسر ها و نگرانی های زیادی همراه بوده است.

ضدعفونی کننده clean card

سازنده محصولی که امروز معرفی میکنیم به خوبی این دغدغه ها را درک کرده و برای از میان بردن این مشکل قدم برداشته است. این محصول علاوه بر آن که در جاهای مختلفی مثل رستوران ها ، درمانگاه ها و بیمارستان ها ، داروخانه ها ، فروشگاه ها و تمامی مکان هایی که از کارت اعتباری استفاده میشود کاربرد دارد ، بلکه برای مصرف در منزل هم برای ضد عفونی کردن کارت های مختلف استفاده میشود.

ضد عفونی کننده کارت بانکی

کلین کارت دارای ابعاد 8/5 در 6/5 سانتیمتر است و در کنار این موضوع که به کارت ها آسیب نمیرساند ، به لحاظ ساختار به دلیل استفاده از بهترین نوع پلاستیک فشرده با کیفیت از جهت مقاوم و بادوام بودن هم کاملا مقرون به صرفه است. این محصول با یک عدد سرنگ برای شارژ کردن محفظه آن ارائه میگردد و برای ضدعفونی کردن فقط از 5 میلی لیتر محلول دارای الکل استفاده میکند.

کلین کارت

 قیمت این محصول 85000 تومان


قیمت : 85,000  تومان
خرید پستی