خرید پستی کوتاه نظم دهنده ی سبد یخچال | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
کوتاه نظم دهنده ی سبد یخچال
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

کوتاه نظم دهنده ی سبد یخچال

 

سبد کوتاه نظم دهنده یخچال ، محصولی نوین با طراحی ساده و کوتاهتر نسبت به سبدهای چندمنظوره ی قبلی و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است . این سبد در ابعاد 13.5cm * 29cm * 9cm طراحی و تولید شده که امکان استفاده از فضای داخل یخچال به بهترین شکل ممکن را برای شما فراهم می کند . سبد تقسیم کننده یخچال از جنس پلاستیک و یا کیفیت بسیار خوبی تولید شده که از آن می توانید درون یخچال برای قرارگیری مواد غذایی به صورت منظم و تفکیک شده استفاده کنید ، علاوه براین امکان به کارگیری این سبد در کابینت و یا هرجای دیگری که به آن نیاز دارید برای نگهداری لوازم و وسایل مختلف وجود دارد . بر روی چهار دیواره سبد شیارهای بسیاری تعبیه شده که باعث حرکت هوا دربین مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن سریع آنها به دلیل وجود رطوبت و یا حبس هوا می شود.این سبدها علاوه بر نظم بخشیدن به مواد غذایی داخل یخچال و یا لوازم درون کابینت ، شکل ظاهری بسیار بهتری را به فضای داخلی آنها می بخشد . 

 

 

قسمت جلوی سبد به شکل یک لبه دستگیره ای طراحی شده که امکان حرکت دادن آن به سمت جلو و عقب را به ساده ترین شکل ممکن به شما خواهد داد.این سبد ساخته شده از بهترين و مرغوبترین مواد است دارای طراحی ویژه که باعث مهار نمودن ظروف نسبتاً غیر پایدار و لغزنده مانند انواع سس و جای مایعات می شود و امکان سازماندهی به ظروف داخل یخچال و دسته بندي مواد غذايي را می دهد .ابعاد این محصول به گونه ای است که به راحتی در هر قسمت از یخچال جای می گیرد . قرار دادن و برداشتن آن به راحتي صورت مي پذيرد

 

 

سبد چند منظوره یخچال ، درواقع یک سبد است که می توان گفت کمی باریک با ارتفاع مناسب است . ویژگی ای که امکان استفاده از آن را برای مواد غذایی با مقدار کم نیز فراهم می کند . اما چیزی که در رابطه با این محصول قابل توجه است ، امکان قرارگیری چندین سبد داخل یخچال در کنار هم می باشد ، به طوری که می توانید به سادگی مواد غذایی مختلف را درون آنها به صورت تفکیک شده و منظم قرار دهید ، این کار علاوه بر سالم نگه داشتن مواد غذایی ، امکان دسترسی سریع تر و در عین حال آسان تر را برای شما فراهم می کند.

 

 

ویژگی های سبد کوتاه نظم دهنده یخچال :

  • طراحی نوین ، ساده و در عین حال بسیار کاربردی
  • ابعاد : 13/5cm * 29cm * 9cm
  • تولید شده از جنس پلاستیک مقام و با کیفیت
  • طراحی دستگیره ای شکل جلوی سبد جهت سهولت در حرکت محصول به سمت عقب و جلو
  • امکان استفاده از حداکثر فضای داخلی یخچال
  • مناسب برای نگهداری مواد غذایی مختلف نظیر میوه ، سبزیجات و ... به صورت تفکیک شده و منظم
  • دسترسی سریع و آسان تر به مواد غذایی
  • شیارهای متعدد تعبیه شده بر روی سبد برای سهولت در جریان هوای تازه و خنک در میان مواد غذایی
  • مناسب جهت استفاده در یخچال ، کابینت و ...

 

قیمت این محصول 40000 تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی