خرید پستی جعبه خرس و گل قرمز | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
جعبه خرس و گل قرمز
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی
جعبه خرس و گل قرمز

 

جعبه چهار گوش خرس و گل  ولنتاین شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی که روی دامنش جمله I LOVE YOU نقش بسته است، دامن خرس از جنس ساتن به رنگ قرمز است و روی سرش مروارید دوزی شده است و 6 گل قرمز نیز در داخل جعبه وجود دارد، ظاهر جعبه مستطیلی طراحی شده و روی آن خال خالی های نقره ای موجود داره و ظاهر جعبه را کمی براق کرده است.جعبه به رنگ قرمز است و با یک روبان قرمز تزیین شده است.

یکی از شناسه های یک کادوی خوب و ارزشمند جعبه آن است که معرف سلیقه و ذوق و علاقه کسی است که هدیه میدهد .جعبه های کادو در سایزو رنگ های مختلف برای سنین و سلایق گوناگون ارائه میشود . معمولا در جعبه هایی با سایز کوچک تر شکلات یا دسته های گل قرار میدهند برای ولنتاین در این جعبه ها معمولا رنگ قرمز به عنوان تم اصلی انتخاب میشود و درون جعبه را با گل و چیز های مختلف تزیین میکنند.

این جعبه ی کادویی شامل اجزای زیر است:
1: عروسک : انواع عروسک ها در جعبه ی کادو بار احساسی هدیه شما را بالا میبرد و البته که یادگاری خوب و زیبایی است که توانسته یکی از اجزای عاشقانه ترین هدیه سال باشد
2: گل : گل های مصنوعی شرکتی و گل های زیبای دست ساز


قیمت این محصول 60000 تومان

 


قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی