خرید پستی پنجه شوی حیوانات خانگی Paw Cleaner | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
پنجه شوی حیوانات خانگی Paw Cleaner
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

پنجه شوی حیوانات خانگی Paw Cleaner

شستشو و نظافت پنجه‌های سگ و دیگر حیوانات خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این بخش از بدن حیوانات به‌طور مداوم با زمین و سطوح مختلف در تماس است و می‌تواند آلودگی، میکروب‌ها و حتی مواد مضر را به خانه وارد کند. با تمیز نگه داشتن پنجه‌ها، نه تنها سلامت حیوانات حفظ می‌شود، بلکه از انتقال آلودگی‌ها به محیط زندگی جلوگیری شده و بهداشت کلی خانواده و محیط خانه نیز ارتقاء می‌یابد.

این محصول یک شستشودهنده قابل حمل پنجه حیوانات خانگی است که برای تمیز کردن سریع و آسان پنجه سگ‌ها و دیگر حیوانات طراحی شده است. این دستگاه با برس‌های داخلی خود، آلودگی و خاک را از بین می‌برد، بدون اینکه به پوست حیوان آسیب برساند. استفاده از آن بسیار راحت است؛ کافی است پنجه حیوان را درون دستگاه فرو ببرید و آن را بچرخانید. با استفاده از پنجه شوی Paw Cleaner عمل شستشوی پنجه ها برای حیوانات خانگی هم لذت بخش تر می شود.

این شستشودهنده پنجه از سیلیکون نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده و شامل برس‌های سیلیکونی داخلی برای تمیز کردن پنجه حیوان است. طراحی آن سبک و قابل حمل است و با داشتن ابعاد ۱۵ × ۱۰ سانتی‌متر برای سگ‌های متوسط مناسب است. وزن این پنجه شوی 300 گرم بوده و مواد استفاده شده در آن ایمن و ضد حساسیت برای حیوانات خانگی هستند.

قیمت این محصول 350000تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی