خرید پستی چراغ فواره ای باغچه Solar Flower | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
چراغ فواره ای باغچه Solar Flower
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 390,000  تومان
خرید پستی

چراغ فواره ای باغچه Solar Flower

باغ و باغچه، فضایی سبز و آرام‌بخش هستند که می‌توانند زیبایی و طراوت را به محیط زندگی اضافه کنند. کاشت گیاهان، درختان و گل‌ها در این فضاها علاوه بر بهبود کیفیت هوا، فضایی دل‌نشین برای استراحت و آرامش فراهم می‌کند. برای بهره‌مندی بیشتر از باغ یا باغچه، نورپردازی مناسب نقش کلیدی دارد. نورپردازی در شب می‌تواند زیبایی فضای سبز را بیشتر نمایان کند، امنیت را افزایش دهد و امکان استفاده از محیط را در ساعات شبانه فراهم سازد. همچنین، انتخاب صحیح نور و محل قرارگیری آن می‌تواند حال و هوای خاصی به فضا ببخشد و جلوه‌ای زیبا و رویایی ایجاد کند.

این محصول یک چراغ دکوراتیو ضدآب به شکل فواره است که مناسب برای تزئین فضاهای داخلی و خارجی مانند باغ، حیاط، و جشن‌هاست. این چراغ دارای نور LED با قابلیت تغییر رنگ است که جلوه‌ای جذاب و آرامش‌بخش ایجاد می‌کند. نصب آن ساده بوده و مقاومت در برابر آب، استفاده از آن را در فضاهای باز بدون نگرانی از شرایط آب و هوایی ممکن می‌سازد. همچنین با نور ملایم و طراحی زیبا، گزینه‌ای ایده‌آل برای ایجاد فضایی جادویی است.

چراغ فواره ای باغچه Solar Flower از پلاستیک فشرده مقاوم در برابر آب ساخته شده و ابعادی معادل 12x12x72 سانتی‌متر دارد. با قابلیت تغییر رنگ (تا 7 رنگ) جلوه‌ای زیبا ایجاد می‌کند. دارای پنل خورشیدی است که انرژی مورد نیاز چراغ‌ها را بدون نیاز به شارژ مستقیم برق تامین می نماید.

قیمت این محصول 390000تومان



قیمت : 390,000  تومان
خرید پستی