خرید پستی بطری روغن دوکاره bn | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
بطری روغن دوکاره bn
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

بطری روغن دوکاره bn

 

 قطره چکان و برس سیلیکونی از مواد غذایی PP ساخته شده است.  برس سه لایه موی کوتاه بدون بو، بدون تغییر شکل، بدون پرز و دمای مقاوم در برابر حرارت تا 250 درجه سانتیگراد است.  تانکر از شیشه بوروسیلیکات ساخته شده است که بادوام است و به راحتی شکسته نمی شود.  اندازه: 11 x 8.1 x 25.5 سانتی متر، ظرفیت: 550 میلی لیتر

 

استفاده آسان به آرامی فشار دهید تا روغن از برس روغن خارج شود، سپس اجازه دهید به آرامی به قابلمه اضافه شود و به طور یکنواخت روی غذا پخش شود. برس پخت و پز نه تنها می تواند روغن را جذب کند، بلکه به راحتی هر گونه سس کچاپ، سس سویا، شکلات مایع، مربا، شیرینی، کره، عسل، سس باربیکیو و غیره را برای رفع انواع نیازهای آشپزی نگه می دارد.

با کمک این بطری روغن شیشه ای و مدرج میتوانید خروجی روغن را کنترل کنید.  طراحی این بطری روغن از ضایعات و سرریز جلوگیری می کند و تمیزی میز را تضمین میکند. این بطری دارای یک مهر و موم سیلیکونی ضد نشتی بر روی درب آن است که یک مهر و موم محکم هوا را در برابر مایعات، گرد و غبار و رطوبت ایجاد می کند و ادویه ها را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارد.

قیمت این محصول350000تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی