خرید پستی ست گن و جلیقه ساعت شنی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
ست گن و جلیقه ساعت شنی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 550,000  تومان
خرید پستی

ست گن و جلیقه ساعت شنی

امروزه یکی از بزرگترین مشکلات جهان، افزایش وزن و چاقی میباشد. برای حل این مشکل راه کارهای بسیاری ارائه شده که در خوشبینانه ترین حالت ممکن، انجام ورزش های سنگین و رعایت رژیم غذایی است. که البته اکثرا دست به جراحی های بسیار خطرناک و قرص های شیمیایی کاهش وزن میزنند و نه تنها نتیجه نمیگیرند؛ بلکه به سلامتی خود نیز آسیب وارد میکنند. همه ما به خوبی میدانیم که تنها راه کاهش وزن انجام فعالیت های ورزشی مناسب و رعایت رژیم غذایی سالم زیر نظر متخصص است. اما برای انجام هر کاری ابزار مناسب همان حیطه را نیاز داریم؛ برای مثال شما هیچوقت با کفش مجلسی ورزش نمیکنید؛ کتانی ورزشی تهیه میکنید! در کنار تمامی وسایل لازم و واجب در ادامه به معرفی محصولی میپردازیم که نتیجه ورزش کردن شما را هزار بار بهتر میکند و البته کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد.

گن و جلیقه ساعت شنی یکی از بهترین موارد مورد نیاز برای کنترل تجمع چربی در نواحی مانند زیر بغل، شکم، زیر شکم، پهلو و پشت شما میباشد. با پوشیدن این کالا به راحتی میتوانید به فرم دهی بدن خود حین ورزش کمک کنید و یا اگر اضافه وزن شدید دارین از شل شدن پوست بعد از چربی سوزی و افتادگی جلوگیری کنید؛ البته لازم به ذکر است که این گن به چربی سوزی به دلیل طراحی خاصی که دارد کمک میکند. جدا از مزایای پوشیدن این گن حین ورزش، شما میتوانید از مزایای استفاده روزمره آن نیز بهره مند شوید زیرا این گن فشار روی ستون فقرات را کم میکند و احساس راحتی بیشتری به شما در طول روز میدهد و شما را سلامت تر نگه میدارد. همانطور که در تصویر میبینید با پوشیدن این گن در لحظه بدن شما فرم بهتری پیدا میکند که گزینه مناسبی نیز برای استفاده این کالا در زیر لباس هایتان است؛ حتی لباس مجلسی! با طراحی و کیفیت بالایی که این کالا دارد، شما نباید نگران ایجاد حساسیت های پوستی شوید، زیرا ضد حساسیت است و با هر نوع پوست و بدنی منطبق است.

این گن و جلیقه با بالا بردن حرارت، سوخت و ساز نواحی پوشیده شده رو افزایش میدهد و به چربی سوزی کمک میکند که بسیار برای از بین بردن چربی پهلو ، شکم و زیر شکم مفید است.از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری میکند و سینه ها را بالا نگه میدارد و باعث خوش فرمی می شود. با استفاده روزمره کاهش فشار روی ستون فقرات کم میشود و شما متوانید با آرامش بیشتری به کارهای خود بپردازید. این کالا در سایزهای مختلف تولید و طراحی شده و ضد حساسیت میباشد. دو لایه میباشد و لایه زیرین به صورت قزن دار و لایه رویی به صورت زیپی بسته می شود.

قیمت این محصول 550000تومان


قیمت : 550,000  تومان
خرید پستی