خرید پستی توری سرخ کن منعطف oilad | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
توری سرخ کن منعطف oilad
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

توری سرخ کن منعطف oilad

اگر میخواهید غذاهای سرخ کردنی باکیفیت و سالم آماده کنید بهترین روش استفاده از روش هایی برای گرفتن و جدا کردن روغن های اضافی می باشد. که یکی از ساده ترین و بی ضرر ترین روش های ممکن استفاده از این توری های سرخ کن باکیفیت و کاربردی می باشد.

این محصول با کمک دو لبه در طرفین و دسته بلندی که دارد برای استفاده در ماهیتابه های مختلف در حین سرخ کردن بسیار راحت است. میتوان انواع مواد غذایی را درون این توری قرار دهید و به راحتی درون روغن داغ وارد کنید تا درکمترین زمان آماده شود و به راحتی آنهارا از روغن بیرون بکشید و برای مدتی صبر کنید تا روغن آنها گرفته شوند. اندازه مناسب برای انواع ماهیتابه ، قابلیت منعطف ، افزایش سرعت در پخت و پز ، جنس باکیفیت و ضد زنگ ، قابلیت شستشوی سریع بدون هرگونه ایجاد چسبندگی .

قیمت این محصول65000تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی