خرید پستی ریکای سیاه2عدد ime | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
ریکای سیاه2عدد ime
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی

ریکای سیاه 2عدد ime

همیشه تمیزکردن و از بین بردن لک های عمیق و آلودگی های اجسام شیرآلات ، موتور سیکلت، رینگ آلومینیومی ماشین ، ظروف استیل یا مسی و... کاری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است چراکه جنس متریال این اجسام آلودگی سطح را به راحتی از دست نمیدهند. با کمک این ریکای فوق العاده کاربردی آماده شتشو و براق کردن هر وسیله فلزی و آلومینیومی خواهید بود.

به ویژه بسیاری از ظروف استیل که پس از مدتی دچار تغییرات فیزیکی میشود را با کمک ریکای سیاه میتوان به حالت اول تبدیل کنید و از کیفیت این محصول لذت ببرید. شستشوی گاز پر از چربی و آلودگی در عرض چند دقیقه فقط با استفاده از ریکای سیاه ، طلای معجزه گر. به راحتی جرم و رسوبات قرار گرفته روی انواع محصولات فلزی را از بین میبرد. براق سازی شیرآلات دارای رسوب و خوردگی به راحتی و به بهترین شکل با کمک این ریکای کاربردی. فقط باید مانند ریکای معمولی آن را روی اسکاج بریزید و به جسم مورد نظر بکشید.

قیمت این محصول...تومان



قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی