خرید پستی کاور پلاستیکی 100 عددی dust cover | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
کاور پلاستیکی 100 عددی dust cover
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 70,000  تومان
خرید پستی

کاور پلاستیکی 100 عددی dust cover

همیشه برای حفظ تازگی و عطر و طعم مواد غذایی ، لازم است شیوه نگهداری آن به خوبی صورت گیرد و از نفوذ هوا و گرد و غبار و آلودگی به مواد غذایی جلوگیری شود. بدین منظور بهترین ابزار را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر کمک به نگهداری ، در زمینه  پوشش کفش و سر در مکان های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این کاورهای پلاستیکی نفوذ ناپذیر و فاقد منافذ ریز و درشت می باشد. به صورت فشرده بسته بندی شده اند و به راحتی کش می آیند و ظروف را پوشش میدهند. مواد سازنده آن از مواد پلی اتیلن سالم و سازگار با محیط زیست، با انعطاف پذیری زیاد و عملکردهای فراوان. قطر 20 سانتی متر در حالت صاف، اندازه قابل کشش: 35 سانتی متر 

علاوه بر نگهداری روزانه و جلوگیری از گرد و غبار، پوشش شفاف مواد غذایی را می توان برای مهمانی ها در فضای باز یا پیک نیک نیز برای پوشاندن غذا برای حمل آسان استفاده کرد. بهترین انتخاب برای آشپزی آسان و بسیار بهداشتی ، مناسب برای نگهداری طولانی مدت انواع مواد غذایی برای جلوگیری از نفوذ حشرات و مگس و آلوده سازی آنها. مقاوم ، ضخیم ، باکیفیت بالا و استاندارد،  با قابلیت چندین بار استفاده.

قیمت این محصول70000تومان



قیمت : 70,000  تومان
خرید پستی