خرید پستی پوست کن 2عدد Apple Shape | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
پوست کن 2عدد Apple Shape
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی

پوست کن2عدد  Apple Shape

از جمله لوازم مفید و اصلی در هر آشپزخانه ای پوست کن می باشد که علاوه به سریع تر پیش رفتن کارها به افزایش کیفیت پوست کندن انواع میوه ها و سبزیجات کمک می کند . یکی دیگر از ویزگی پوست کن ، بی خطر بودن آن نسبت به چاقو می باشد و خطر و دردسر بسیار کمتری دارد. به همین دلیل اگر تا به حال نسبت به تهیه پوست کن اقدام نکرده اید این محصول را از دست ندهید.

 

پوست کن طرح اپل ، تیغه های بسیار تیز و برنده ای دارد و از مزایای اصلی تیغه آن میتوان به مقاومت آن دربرابر زنگ و خوردگی اشاره کرد. پوست کن طرح سیب ، طراحی و ساخت بسیار زیبا و  فانتزی دارد و در رنگ های متنوع و جذابی تولید شده است. همچنین قابلیت تا شدن دارد و بسیار جمع و جور است . بنابراین میتوانید در سفر و پیک نیک ها نیز از این پوست کن ویژه و خلاقانه استفاده کنید. بسیار با دوام و با جنس بدنه پلاستیکی مقاوم و تیغه هایی از فولاد ضد زنگ . با کمک این محصول برای پوست کردن کمترین تلاش و خستگی لازم است و به سرعت و با ایمنی بالا کارها پیش می رود. ابعاد این پوست کن 6.5x10 سانتی متر می باشد.

قیمت 2عدد این محصول30000تومان



قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی