خرید پستی ظرف مخروطی سرو سیب زمینی 2عددی pie | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
ظرف مخروطی سرو سیب زمینی 2عددی pie
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

ظرف مخروطی سرو سیب زمینی 2عددی pie

ظرف مخروطی غذا pie همیشه برای مصرف غذاها و خوراکی هایی همراه با سس یا چاشنی هستند ، ظرف مناسبی پیدانمیکنیم و مجبور می شویم از ظروف عادی استفاده کنیم که در این صورت نظم غذاهای مختلفی که در ظرف ریخته ایم بهم میریزد و دسته بندی نمی شوند. بدین منظور استفاده از ظرف مخروطی pie این امر را آسان و جذاب کرده است .

میتوانید انواع غذاهای مختلف را در این ظرف بریزید و درکنارهم میل کنید. مناسب برای استفاده حین فیلم دیدن ، پیک نیک، استفاده از غذاها همراه سس مخصوص خود، انواع سالاد ها و... می باشد. ابعاد این محصول 17.9×5 سانتی متر و جنس این ظرف از پلاستیک PP و مرغوب می باشد‌. با کمک این ظرف ویژه میتوانید انواع غذاها و تنقلات مختلف را همراه با چاشنی های متنوع میل کنید.

 

قیمت 2عدد از این محصول 40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی