خرید پستی دستگاه بخور خرگوش p11 | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
دستگاه بخور خرگوش p11
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 280,000  تومان
خرید پستی

دستگاه بخور خرگوش p11

دستگاه بخور از الزامی ترین و پرکاربردین لوازم در خانه ، اتاق ، محیط کار ، بیمارستان ها و... می باشد. دستگاه بخور با حفظ و افزایش رطوبت هوا منجر به حفظ سلامتی و بهبود عملکرد سیستم بدن می شود. لذا برای افرادی که دچار مشکلات خشکی مجرای تنفسی و بینی می شوند ؛ این دستگاه بسیار کاربردی است. از ویژگی های دیگر دستگاه بخور ، کمک به پیشگیری از آنفولانزا و بیماری ، کاهش سرفه های شبانه ، کاهش خر و پف و بدخوابی ، درمان سردرد ،قابلیت استفاده در تمامی فصل های سال ، حفظ رطوبت مو و پوست می باشد.

این دستگاه بخور از طراحی ویژه ای برخوردار است. شکل زیبایی خرگوشی آن و همچنین رنگبندی های متنوع و جذابی که دارد ؛ آن را از سایر دستگاه های بخور متمایز ساخته است. این دستگاه دارای کابل شارژ USB می باشد. شما میتوانید اسانس دلخواه و مورد نیازتان را با کمک این دستگاه در هوا پخش کنید. قابل استفاده در اتاق خواب ، ماشین ، مجل کار در هر مکان و زمان . برای کودکان و بزرگسالان موثر و مفید می باشد. نوار LED در دور این دستگاه در شب می درخشد و به عنوان چراغ خواب نیز کاربرد دارد.

آب به خوبی درون این دستگاه حفظ می شود. دارای ابعاد 12x7x7 سانتی متر می باشد و وزن آن 106 گرم است. این دستگاه بخور سرد تولید می کند و ظرفیت مخزن آن 300 میلی لیتر است. تا 8 ساعت به صورت مداوم میتواند کار کند. توان این دستگاه 5 ولت است. جنس آن از پلاستیک مرغوب ABS می باشد. در دو نوع مداوم و متناوب بخار تولید می کند. بهترین انتخاب برای سالم سازی و پاکسازی محیط زندگی می باشد.

قیمت این محصول280000تومان



قیمت : 280,000  تومان
خرید پستی