خرید پستی استند پذیرایی پاپیون maya | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
استند پذیرایی پاپیون maya
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی

استند پذیرایی پاپیون maya

استند ها یکی از پرطرفدارترین و بهترین انتخاب ها برای بهترین پذیرایی و چیدن انواع وسایل می باشد. با کمک استند پذیرایی می توانید ، پذیرایی ویژه ای را از مهمانان داشته باشید و در مهمانی ها و مجالس مواد خوراکی را درون آن بچینید و علاوه بر پذیرایی ، دکور منحصر به فرد و زیبایی را ایجاد کنید.

استند پذیرایی پاپیون با طراحی جذاب و منجصر به فرد ، بهترین گزینه برای زیباتر کردن فضای خانه و پذیرایی می باشد. این استند از جنس فلزی با روکش ضد زنگ می باشد. میتوانید انواع فینگر فود ، شیرینی ، میوه و انواع خوراکی های دیگر را درون این استند قرار دهید. همچنین این استند را میتوانید روی میزتوالت و در اتاق خواب برای قرار گیری وسایلی مانند لوازم آرایشی ، کرم ها ، شامپو ، انواع عطر ها و اسپری ، گلدان و ظروف مختلف استفاده کنید. ارتفاع این استند 20 سانتی متر و قطر آن 32 سانتی متر است. این استند در رنگ های طلایی و نقره ای تولید و عرضه شده است. سینی از پایه جدا می شود و میتوانید برای شستشو از این قابلیت بهره ببرید یا سینی های مختلف درون این استند قراردهید. بهترین انتخاب برای هدیه به دوستان و عزیزان و زیبا تر کردن دکوراسیون منزل می باشد.

قیمت این محصول250000تومان



قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی