خرید پستی قالب برش فنری کیک و شیرینی shape | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
قالب برش فنری کیک و شیرینی shape
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی

قالب برش فنری کیک و شیرینی shape

کارتر ها در شیرینی پزی ها بسیار پرکاربرد و پرطرفدار می باشند. تمام افرادی که به پخت و پز شیرینی می پردازند ، از قالب ها و کاتر های با اشکال گوناگون نیز استفاده می کنند تا بتوانند ظاهر زیبا و منحصر به فردی را به کیک و شیرینی بدهند و پذیرایی ویژه ای را به ثمر برسانند.این قالب ها در اشکال متنوع و شیکی طراحی شده است. با تهیه یک پک 5 تایی می توانید صاحب 5عدد قالب برش فنری با اشکال ویژه و خاص شوید. شکل های این قالب عبارت است از طرح پاپیون ، دو مدل طرح زیبای گل و طرح درخت کاچ می باشد. میتوانید انواع خمیر و شیرینی را با این قالب برش دهید. جنس این محصول از پلاستیک بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد و داشتن فنر باعث می شود بتوانید برش هارا از قالب جداکنید بدون آنکه به قالب بچسبند.این برش های فنری با جنس پلاستیک طراحی های زیبا و منحصربه فرد و به راحتی میتوانید به کیک و شیرینی های خود اشکال زیبا ببخشید و پذیرایی خود را تحسین برانگیز کنید.

قیمت این محصول...تومان



قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی