خرید پستی کاکتوس رقصنده | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
کاکتوس رقصنده
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

کاکتوس رقصنده

این روزها با تکراری و محدود شدن فعالیت های روزانه افراد بزرگ و کوچک ، به دلیل کرونا روحیه خوب و شادی را کاهش داده است. به ویژه کودکان از سرگرمی های محدودی برخوردار هستند.بنابراین بهتر است آن هارا با وسیله ای آشنا کنیم که علاوه بر فراهم کردن شادی و نشاط، بتواند از لحاظ آموزشی نیز مفید باشد و کودکان از وقت گذراندن با آن نهایت لذت را ببرند. امروز میخواهم اسباب بازی گلدان جادویی کاکتوس را به شما معرفی کنم.

اسباب بازی کاکتوس رقصنده با طراحی ویژه و خلاقانه تمامی کودکان را مجذوب خود خواهد کرد. این اسباب بازی دارای قابلیت های متعددی می باشد. دارای 120 آهنگ خارجی جذاب و شاد است که همراه با رقص آنهارا اجرا می کند و کودکان را خوشحال می کند.این وسیله فقط با 3 عدد باتری قلمی شروع به کار می کند. دارای سنسور حرکتی حساس به تماس می باشد بنابراین کودکان با لمس کردن آن ، بلافاصله خواهند دید که کاکتوس بامزه ، حرکت خواهد کرد و موجب فراهم کردن خنده و شادی کودکان می شود.این کاکتوس قابلیت ضبط و پخش صدا با لحنی شیرین و خنده دار دارد. می توانید این اسباب بازی را در هرکجا که بخواهید حمل کنید و قراردهید و هر لحظه سرگرمی کودکان را فراهم کنید.

ابعاد این کاکتوس 31.5x12.6x12.4 سانتی متر می باشد. با تقلید صدا باعث می شود تا تمایل به حرف زدن و یادگیری در کودکان افزایش پیداکند.جنس بدنه این کاکتوس از مخمل غیر سمی و نرم است و به کودکان هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد. درخشندگی لایت موجود در بدن کاکتوس ،درشب زیبایی ویژه ای را ایجاد می کند.وسیله ای پرکاربرد در مهمانی ها ، بازی ها و سرگرم کردن کودکان می باشد. حرکات موزون این اسباب بازی به همراه تقلید صدای آن باعث ایجاد روحیه خوب و شادابی در افراد خواهد شد. بهترین هدیه برای کودکان شما.

 

قیمت این محصول350000تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی