خرید پستی آویز شال و روسری المپیک 2عددی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
آویز شال و روسری المپیک 2عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 28,000  تومان
خرید پستی

 آویز شال و روسری المپیک 2عددی

چوب لباسی یکی از کاربردی ترین ابزار ها برای نظم دهی و چینش مرتب لباس ها است.چوب لباسی های معمولی که برای آویزان کردن لباس ها طراحی شده است و قابلیت آویزان کردن وسایل جانبی مارا ندارد و نظم خاصی را به آن ها نمیدهد. از این رو چوب لباسی ای طراحی شده است که شما بتوانید انواع شال، روسری، کمربند ، کراوات ، شال گردن، جوراب و... را با دسته بندی شیک و دلخواه آویزان کنید.

این چوب لباسی با دایره های ضخیم و استحکام آویزی که دارد تعداد زیادی از لوازم را درخود جای میدهد . جنس این کالا از پلاستیک مقاوم است و دارای ابعاد 27x6x4 سانتی متر می باشد . این جوب لباسی در رنگ هایی مانند سبز ، آبی و صورتی تولید و عرضه شده است. با این وسیله می توانید با استفاده حداقل ازفضا تعداد زیادی شال و روسری را درکمدتان جای بدهید و دیگر نگران کوچک بودن فضای کمدتان نباشید . همچنین می توانید لوازمتان را روی این آویز بچینید و پشت در قراردهید. 

همچنین می توانید لباس های کم حجم خود را در این چوب لباسی آویزان کنید.دارای پنج جایگاه دایره ای با قطر 6سانتی متر برای قرار دادن لوازم ، عرض کلی 32سانتی متر و ارتفاع 15سانتی متر می باشد. با آویزان کردن شال و روسری بر این چوب لباسی مانع چروک شدن آنها شوید و پس از هربار قراردادن در کمد احتیاجی به اتو کردن آنها نیست. با جنس و طراحی خاصی که دارد به هیچ عنوان باعث نخ کش شدن شال و روسری نخواهد شد.

 

قیمت 2عدد از این محصول 28000 تومان



قیمت : 28,000  تومان
خرید پستی