خرید پستی لیوان کافی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
لیوان کافی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی

لیوان کافی

هنگامی که برای رفتن به جایی عجله دارید و میخواهید در طول مسیر نوشیدنی گرمتان را میل کنید ، بهتر است از لیوان معمولی برای اینکار استفاده نکنید زیرا علاو بر جنس شیشه و سنگینی که اغلب لیوان ها دارند ، فاقد درپوش محکم می باشند و احتمال بسیار بالایی برای شکستگی لیوان یا ریختن نوشیدنی شما وجود دارد .

لیوان کافی از جنس پلاستیک درجه یک و محکم است بنابراین دقت داشته باشید که به هیچ وجه یک بار مصرف نیست . دارای ارتفاع 175 سانتی متر ، ابعاد 20سانتی متر ، وزن خالص 250 گرم و حجم 650 میلی لیتر می باشد. دارای درب محکمی می باشد که می توانید با خیال راحت آن را در مسیر حمل کنید و نوشیدنی خود را میل کنید.

این لیوان دارای طراحی و رنگ زیبا و خاصی است که توجه بسیاری را جلب کرده است . بر روی درپوش آن جایی برای نوشیدن وجود دارد که باعث می شود حین میل کردن ، نوشیدنی به اطراف نریزد و با آسودگی و لذت آن را میل کنید. همچنین با جنس ویژه ای که دارد نوشیدنی را برای مدت طولانی گرم نگه می دارد.

 

قیمت این محصول 25000 تومان



قیمت : 25,000  تومان
خرید پستی