خرید پستی فنجون طرح Love | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
فنجون طرح Love
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی

فنجون طرح Love

 همیشه برای لحظاتی که با آرامش و در وقت استراحت انتخاب می کنید که با میل کردن نوشیدنی داغ انرژی را به خودتان برگردانید . داشتن فنجان زیبا برای زیباتر کردن آن لحظه خالی از لطف نیست . فنجانی که با تمام و کمال بودنش لذت نوشیدنی ذاغ را دوبرابر می کند .

فنجان های طرح Love  مخصوص زمان های استراحت و نوشیدن شما تا به زیبایی خاصی چای ، قهوه ، نسکافه و انواع نوشیدنی های دیگر را در این فنجان ها میل کنید .

جنس این فنحان از سرامیک است و هرکدام دارای یک بشقاب سرو همراه خود می باشندتا در کنار فنجان بتوانید انواع کیک، بیسکوییت ، شکلات، نبات و ... را قراردهید و میزتان را باوجود این فنجان های زیبا همانند کافه ها شیک کنید .

این فنجان دارای نوشته خوش خط طلایی رنگی می باشد که زیبایی این فنجان را دو چندان کرده است. همچنین با شست و شو هیچ تغییری در رنگ نوشته و فنجان ایجاد نمی شود . دارای ارتفاع 6 سانتی متر و ارتفاع قاشق 14.8سانتی متر می باشد. داشتن طراحی خاص و خلاقانه، بشقاب سرو و قاشق خوش دست و جنس سرامیک با کیفیت از ویژگی های متمایز این کالا می باشد.

قیمت این محصول 250000 تومان



قیمت : 250,000  تومان
خرید پستی