خرید پستی رنده Marble با طراحی منحصر به فرد | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
رنده Marble با طراحی منحصر به فرد
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی

رنده Marble با طراحی منحصر به فرد

رنده یکی از لوازم اصلی مربوط به آشپزخانه است و تقریبا میتوان گفت خانه ای وجود ندارد که در آن رنده وجود نداشته باشد. این ابزار در عین آن که بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر می آیند ولی باید نکات مهمی را در ساخت آن رعایت کرد.

این نکات شامل راحتی و در عین حال امنیت در حال کار کردن با آنها میشود. به طوری که باید به شکلی طراحی شده باشد که در حین استفاده شما راحتی را احساس کنید و زود دچار خستگی در دست به دلیل فشار غیر استاندارد نشوید.


مهم ترین مشخصات یک رنده خوب طراحی مناسب برای استفاده آسان و همینطور جنس فلز آن و تیز بودن تیغه هاست که رنده ماربل تمامی این نکات را رعایت نموده است. طراحی خاص و منحصر به فرد و همچنین مناسب برای قرارگیری در دست به طوری که باعث اذیت و سختی هنگام کار کردن با آن نمیشود از نکات اصلی این رنده است.

طول این رنده 15 سانتیمتر است و جنس دسته و بدنه آن از بهترین نوع کلاسیک فشرده می باشد. همچنین در قسمت خود رنده از جنس استیل ضد زنگ بهره میبرد و کاملا مناسب برای هر آشپزخانه و علی الخصوص جهیزیه عروس است.

قیمت این محصول 30000 تومان می باشد



قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی