خرید پستی جارو و خاک انداز درب دار | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
جارو و خاک انداز درب دار
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 200,000  تومان
خرید پستی
جارو و خاک انداز درب دار


 

با استفاده از این ست جارو و خاک انداز دسته بلند مخزن دار امور نظافتی روزانه منزل یا حتی محیط کار سریع‌تر و راحت‌تر انجام خواهد شد.جارو و خاک‌انداز دسته‌ای بلند دارند تا بدون نیاز به خم شدن، سطوح مختلف را نظافت کنید؛ تمیز کردن سطوح مختلف با جاروهای دسته بلند مانع ایجاد کمردرد در فرد می‌شود.این دسته‌ها از فلز ساخته شده‌اند تا استحکام مناسب برای کار کردن را داشته باشند. قسمت برس جارو و انتهایی خاک‌انداز از جنس پلاستیک است که دوام خوبی دارد.

 

 

بالای دسته‌ی جارو یک گیره نصب شده است که بعد از اتمام کار نظافت، جارو را به خاک‌انداز متصل کنید. این ست بدون نیاز به تکیه دادن به دیوار یا هر سطح دیگری، به‌صورت ایستاده روی زمین قرار می‌گیرد.در لبه‌های خاک‌انداز یک تکه پلاستیکی تعبیه شده است که به هدایت بهتر زباله‌ها به داخل آن کمک می‌کند. این ست کاربردی برای استفاده در منزل و محیط کار و فروشگاه‌ها، گزینه‌ای مناسب است و به‌خوبی سطوح مختلف را نظافت می‌کند.

 

 

‌مخزن بزرگ و درب دار خاک انداز به شما اجازه می دهد تا بدون نگرانی از خروج گرد و خاک و بوی نامطبوع آن را در کناری قرار دهید.مخزن این تاشو به سمت بالا بوده و در واقع پس از جمع آوری زباله ها در حالت افقی به حالت عمودی بسته شده و علاوه بر عدم امکان ریزش زباله ها به بیرون به هنگام عدم استفاده فضای کمتری اشغال می کند. سایر ویژگی‌های این محصول، وجود چرخ زیر مخزن خاک‌انداز جهت حرکت و حمل راحت آن می باشد.

 

 

مشخصات کلی کالا:

دارای دسته‌ای بلند برای راحتی بیشتر در استفاده

دارای قابلیت ایستادن بدون نیاز به تکیه دادن به دیوار

مخزن بزرگ خاک انداز

چرخ کوچک جهت استفاده راحت از مخزن خاک انداز

دسته فلزی

 موی خاک انداز مرغوب

 لبه لاستیکی خاک انداز

 

قیمت این محصول 200000تومان


قیمت : 200,000  تومان
خرید پستی