خرید پستی شلف نگهدارنده دیواری 2عددی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
شلف نگهدارنده دیواری 2عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی

شلف نگهدارنده دیواری 2عددی

 

شلف دیواری اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی از جمله وسایلی است که بدون توجه به کوچک یا بزرگی فضای موجود، حتما وجودشان در دکوراسیون حمام و دستشویی ضروری است. در حمام وسایلی مانند، حوله ها، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان و … حضورشان ضروری بوده و در نتیجه ایجاد مکانی مناسب برای نگهداری آنها به امری لازم تبدیل خواهد شد و شما قادر خواهید بود وسایلی از قبیل مواد شوینده، حوله ها و لباس هایتان را در نهایت تمیزی و شیکی درون آنها نگهداری کنید.

 

 

اگر مکان مناسبی برای ذخیره سازی این وسایل در دکوراسیون حمام یا سرویس بهداشتی خود در نظر نگیرید مطمئنا با مشکل کمبود فضا در حمام و بهم ریختگی دکوراسیون روبرو خواهید شد. شلف های دیواری نگهداری در حمام، به شما کمک خواهند کرد دکوراسیونی تمیز، شیک و به قول معروف جمع و جورتر با فضای آزاد زیاد داشته باشید.در ضمن این شلف های پلاستیکی زیبا در آشپزخانه برای نگهداری ادویه ها ،شیشه ها و بطری های مورد نیاز که بدون مکان مشخص روی میز نگهداری میشدند نیز کاربرد دارد.

 

 

این شلف های دیواری از مرغوب ترین نوع پلاستیک ساخته شده و در سه رنگ ملایم و زیبا در دسترس می باشد.ورقه ای دارای برچسب درون این پکیج موجود بوده که بعد از پاک کردن مکان مورد نظر روی دیوار ابتدا آن را میچبانید و سپس شلف را روی مکانهای تعبیه شده بصورت کشویی سوار میکنید.قدرت چسبندگی نگهدارنده بسیار زیاد بوده و تحمل وزن بطری های شیشه ای پر را نیز دارد.

 

قیمت 2عدد از این محصول 60000 تومان



قیمت : 60,000  تومان
خرید پستی