خرید پستی خردکن برقی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
خردکن برقی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 550,000  تومان
خرید پستی

خردکن برقی

 

خرد و ریز نمودن مواد غذایی شاید یکی از سخت ترین مراحل آشپزی باشد که وقت زیادی را از شما خواهند گرفت. همانطور که می دانید خرد کردن مواد و سیفی جات می تواند ظرافت دست خانم ها را حتی از بین ببرد. اما اگر خانم های خانه دار و یا خانم های شاغل که وقت زیادی برای آشپزی ندارند می خواهند بهترین نوع غذا و یا سالاد را درست کنند و این کار وقت کمی را از انها بگیرد، می توانند از وسیله ای که بدون شک راحت ترین روش ممکن برای خرد و ریز نمودن مواد غذایی و همچنین آسیاب کردن مواد محسوب می شود استفاده کنند.این خرد کن با ظاهری زیبا و رنگی شاد و فانتزی و کیفیت بالا گزینه ای عالی برای جهیزیه عروس و یا هدیه به دوستان می باشد.

 

 

خرد کن کنوود به گونه ای طراحی شده است که در کمترین زمان ممکن بتواند مواد غذایی را بسته به نیاز کاربر ریز و یا ریز تر کند. توان و قدرتی که برای این خردکن در نظر گرفته شده است 300 وات است، در واقع با این قدرت و توان بالا تیغه های آن به حرکت و چرخش در می آیند و باعث خرد کردن مواد غذایی می شود. از نظر طراحی و ساختار در مورد این خردکن باید گفت که بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و مقاوم آن را در برابر هر گونه ضربه و خراش مقاوم ساخته است. همچنین به دلیل وجود تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ می توان از عملکرد بالای آن اطمینان حاصل نمود. این  خردکن کنوود از اندازه ای فشرده و جمع و جور برخوردار است بنابراین برای استفاده در هر شرایط و هر زمانی ایده ال است.

 

 

ویژگی های کالا :

نوع کالا:  خرد کن

رنگ : سبز و سفید

ویژگی های عملکرد:

سامد یا فرکانس: 50 هرتز

ورودی برق: 240 V

توان و قدرت: 300 وات

سرعت قابل تنظیم: 3600 دور در دقیقه

نوع پایه ها: لرزشگیر

قابلیت تفکیک قطعات: دارد

جنس بدنه: پلاستیک فشرده

جنس کاسه: پلاستیک فشرده

جنس تیغه ها: فولاد ضد زنگ

ظرفیت مخزن: 0.5 لیتر

 وزن: 1.15 کیلوگرم

 

قیمت این محصول 550000 تومان



قیمت : 550,000  تومان
خرید پستی