خرید پستی گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

گیره ی نگهدارنده ی ملحفه ی تخت

 

بسته ی گیره ی نگهدارنده ی ملحفه دارای چهار گیره ی سه سر برای نگه داشتن گوشه های ملحفه ی تخت می باشد که ملحفه را از چهار گوشه سفت کشیده و باعث باز شدن چروک ها و شل قرار گرفتن ملحفه روی تخت می باشد.با داشتن این گیره ها دیگر نگران در آمدن ملحفه از روی تخت و یا ظاهر کثیف و نامرتب آن نباشید و بدون زحمت زیاد پس از هربار شستشو آن را در چهارگوشه ی تشک فیکس کنید.

 

 

با این گیره نگهدارنده، دیگر نگران جمع شدن و یا چروک شدن ملحفه های تخت خود نباشید. این محصول سبک وزن با ابعاد مناسب یکی از نیازهای ضروری هر خانه ای می باشد.این گیره ها از جنس کرومی و مقاوم می باشد که دارای گیره های داخلی پلاستیکی برای جلوگیری از آسیب دیدن پارچه می باشد.

 

 

این گیره های سه سر از سه طرف به گوشه ی ملحفه متصل شده و سفت آن را میکشد.همچنین با داشتن تسمه های تنظیم شونده ی طول برای هر سایز تشک و هر سایز ملحفه ای حتی تشک های سفارشی و در هر ابعادی مناسب میباشد.و علاوه بر تشک تخت برای نگه داشتن روکش صندلی ماشین، روکش صندلی مبلمان ،روکش ابزار و وسایل و...نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

 


قیمت این محصول 95000 تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی