خرید پستی آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

آویز نگهدارنده وسایل 4 طبقه

 

یکی از مشکلات معمول در خانه نا منظم بودن کمدهاست، حتی اگر کمدتان را کاملا مرتب کنید، چند هفته بعد کمد به حالت اولیه اش باز می گردد و نا منظم می شود،علت این امر وجود بسیاری وسایل سرگردان است که جای مشخصی ندارند و به تدریج روی هم در کمد انباشته میشوند.ما به شما آویز نگهدارنده وسایل فایلی 4طبقه را معرفی میکنیم که با کمک آن ها می توانید به کمد ها نظم بدهید و این نظم را مدت طولانی تری حفظ کنید.

 

 

از دیگر مشکلاتی که اغلب افراد با آن مواجه هستند ، محدودیت فضای داخل منازل است ، موضوعی که امکان استفاده و همچنین نگهداری بسیاری از وسایل مورد نیاز را از شما صلب می کند . برای حل این مشکل سعی شد تا وسایل مورد نیاز داخل منزل به گونه ای طراحی شوند که علاوه بر اشغال فضای کمتر ، کارایی بیشتری را نیز برای افراد داشته باشند .

 

 

یکی از خصوصیات بارز این تجهیزات را می توان امکان به کارگیری از فضاهای غیر قابل استفاده در منزل عنوان کرد.آویز فایل 4 طبقه ای پارچه ای با داشتن 2 قلاب به راحتی به پشت در یا دیوار آویزان شده و بدون اشغال فضای زیاد و قابل استفاده بسیاری از وسایل و ابزار شما را در خود جای میدهد.

 

 

این آویز مناسب برای نگهداری لباس زیر ، جوراب ، دمپایی ، مجلات و روزنامه و وسایل کوچک سرگردان در کمدها و کشوهاست.محصولی با طراحی ساده و درعین حال بسیار کاربردی که امکان بهره وری از فضای غیر قابل استفاده داخل منزل را برای شما محیا می کند . این آویز دارای 4 طبقه می باشد که با استفاده از دو قلاب موجود در بسته قابلیت نصب آسان بر روی درب و یا دیوار را دارد.

 

 

از آویز وسایل می توان در اتاق ، درب کمد ، حمام ، آشپزخانه و ... برای نگهداری و همچنین سامان دهی وسایل مختلفی نظیر مجلات، دمپایی ، لوازم بهداشتی ، لوازم تحریر و ... استفاده نمود . دسترسی سریع تر ، نظم بخشیدن به وسایل و همچنین جلوگیری از خراب شدن آنها ، ویژگی های استفاده از آویز نگهدارنده ی وسایل به شمار می رود.شما همچنین با بهره گرفتن از این آویز می توانید بی نظمی های اتاقتان را کاهش دهید و به سازماندهی وسایل بپردازید و از مرتب شدن اتاقتان لذت ببرید.

 

 

ویژگی های کلی محصول:

  • نصب آسان و مطمئن آويز
  • دارای 4 فایل و طبقه ی نگهداری وسایل
  • حفاظت از وسایل و نظم بخشيدن به آن ها
  • راه حلی آسان برای سامان دادن به وسايل سرگردان
  • جنس پارچه ای مقاوم
  • دارای دو قلاب
  • مناسب برای آویزان کردن روی دیوار یا پشت در


قیمت این محصول 65000 تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی