خرید پستی الک آرد اتوماتیک | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
الک آرد اتوماتیک
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

الک آرد اتوماتیک

 

حتماً برایتان پیش آمده که خواستید آرد یا پودر فلفل یا پودر کاکائو و ... رو الک کنید ولی وسیله مناسب اینکار را نداشتید. پیشنهاد ما استفاده از الک اتوماتیک هوم کت است که دارای دو توری و دو صفحه گردان برای الک بهتر است. از این الک برای باز شدن دانه های آرد و سبک شدن قبل از تهیه کیک هایی که نیاز به پف زیاد دارند و همچنین تهیه حلوا یا الک پودرهای مختلف مثل فلفل ، کاکائو یا... میشود استفاده کرد. این الک دارای یک دسته است که با فشردن اهرم زیر آن صفحات چرخانده شده و آرد از درون آن خارج میشود و دیگر نیازی به تکان دادن و کثیف کردن محیط اطراف نیست.

 

 

الک آرد اتوماتیک هوم کت برای الک کردن و پاکسازی آرد استفاده می شود. محصولی بسیار کاربردی مخصوصا برای خانم هایی که در منزل شیرینی و کیک درست میکنند.الک اتوماتیک هوم کت ضمن رطوبت گیری موجب هوادهی آرد میشود.این دستگاه امکان تهیه خمیر با کیفیت را فراهم می آورد.این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و به دلیل طراحی خاصی که دارد محصول پرکاربرد ایست.به راحتی قابل شستشوست .این الک اتوماتیک را میوان در ماشین ظرفشویی نیز شست.

 

 

 

ویژگی های کلی محصول:

مخصوص اشپزى وكيك پزى وجداسازى و صافى 
جنس:پلاستيك ABS +تورى استيل
ابعادمحصول :10*11.5*21.5

مناسب برای الک کردن آسان آرد

– مناسب برای پخش کردن پودر شکر روی شیرینی و کیک
– دارای قابلیت چرخشی به‌وسیله دست برای صاف کردن آرد و شکر
– دارای یک توری فلزی در کف ظرف
– دارای پروانه‌ ی پلاستیکی چرخشی برای الک کردن

 


قیمت این محصول 150000 تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی