خرید پستی فرچه آدمکی 2عددی | خرید اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان سرا

لطفا واژه مورد نظرتان را در کارد زیر
وارد نموده و سپس بر روی دکمه
“جستجو” کلیک نمایید

خرید اینترنتی

خريد ساعت

خريد عينک آفتابی

خرید لیزر سبز

فروشگاه اینترنتی

خرید اینترنتی انواع محصولات لمینت متحرک ،عینک آفتابی ،،ظروف آشپزخانه ،عینک آفتابی، لیزر سبز ساعت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب


خرید لمینت متحرک دندان دو فک
خرید لمینت متحرک دندان تک فک
خرید برج ادویه
خرید فلاسک دماسنج دار
خرید تخم مرغ پز برقی
قرص چاقی قرص لاغری پودر کینگ فت
فرچه آدمکی 2عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

فرچه آدمکی 2عددی

طراحی خاص و ارگونومیک
امکان شستشوی اسان بدون نیاز به دست زدن به برس،اذیت شدن دست ها و ... رنگ بندی شاد و جذاب
ایستادن راحت روی پاها
این وسیله علاوه بر این‌که یک ابزار شیک و جدید است؛ باعث می‌شود مواد شوینده با دست تماس پیدا نکند و فرد استفاده کننده، پوست و ناخن سالم‌تری داشته باشد.

آدمی‌زاده در طبیعت زندگی می‌کند؛ بنابراین می‌بایست با قوانین موجود در طبیعت بسازد! یکی از این قوانین وجود آشغال و زباله است! البته خاک ارّه و گِل و خرده ریزه‌ی برگ‌ها و ته‌مانده‌ی غذا و … برای ما زباله به حساب می‌آیند وگرنه در اصل این‌ها جزو موادّ موجود در طبیعت هستند که چون خرد و تکّه تکّه شده‌اند برای ما کارآیی ندارند و ما آن‌ها را تحت عنوان آشغال و زباله از محلّ زندگی خود دور می‌کنیم.

بنابراین ما برای نظافت و تمیزی خانه و منزل خود این موادّ را از سطوح و ظروف و لباس‌هایمان پاک می‌کنیم. چون ظاهر خانه و کاشانه‌ی ما را زشت و نامرتّب جلوه می‌دهند. برای این کار بشر در طول تاریخ راه‌های مختلفی را امتحان کرده است. زمانی از گل و سنگ‌ریزه و ماسه و نمک برای تمیز کردن ظروف و سطوح استفاده می‌کرد و امروز از مایع‌های ظرف‌شویی و دست‌شویی و پودر رخت‌شویی و لوله‌بازکن و سفیدکننده و…
این محصول می‌تواند کاربرد خوبی در شستن ظروف، سرویس بهداشتی، سرامیک و سنگ داشته باشد و حتی برای تمیز کردن یقه و آستین لباس و کلاه و … نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

سایز: 13*5 سانتی متر
وزن:75 گرم
جنس: پلاستیک
رنگبندی: آبی، زرد و قرمز
صرفه جویی در مصرف شوینده
صرفه جویی در زمان
سهولت کار
طراحی هوشمندانه
استفاده راحت و آسان
کوچک و کم جا




قیمت دو عدد از این محصول 40000 تومان

 


قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی